Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

maandag 29 juli 2013

Donutknot + Hoe ik hem draag

Met mijn lange haren is het super fijn om vooral nu met dit hete weer mijn haar op te steken! Ik heb dan vaak een staart maar nog vaker gebruik ik de donut om een mooie knot te maken. Zonder donut vind ik een knot niet zo mooi bij mij, omdat ik vrij dun haar heb en dan een heel raar knotje krijg. Máar met de donut vind ik een knot super leuk en dit is dan ook echt mijn go-to kapsel. Als je wilt zien hoe ik de knot draag kijk dan verder!

Het enigste wat ik gebruik is een elastiekje + wat schuifjes en natuurlijk de donut.
Wat ik dan altijd doe is heel simpel. Ik maak een vrij hoge staart op mijn hoofd en daarna rol ik de donut op. Dus ik doe de donut aan het eind van mijn haar en dan rol ik naar beneden. Ik pak dan mijn schuifjes en doe ze stevig op mijn hoofd! Daarna spray ik er nog wat haarlak overheen. Zo blijft de donut knot goed zitten, ook als ik naar school fiets. Het is heel simpel en heel makkelijk en je bent er ongeveer 5 minuutjes meebezig. Ik vind de donutknot het mooiste als je hem vrij hoog op je hoofd doet. Een lage donut knot geeft je een chique uitstraling en dat is niet wat ik wil voor gewoon op school!



Hier wat foto's:














































Op de foto's is vrij goed te zien dat mijn donut knot absoluut niet perfect is! Maar dat is ook juist de bedoeling, ik vind het leuk dat er wat plukjes uitsteken of beetje loshangen.

Ik hoop dat jullie nu een goede indruk hebben van hoe ik de donut draag! De donut is zeker weten 1 van mijn beste aankopen qua haaraccessoires. De donut is te koop bij de H&M, Claires,  Primark en vast nog wel bij meer winkels.

Hebben jullie ook een donut? Hoe dragen jullie hem? 

Liefs Melisse

1 opmerking: