Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Review: Veet Harspleisters

Ik heb een hekel aan het scheren van mijn benen en nu het zomer is kan ik er niet meer onderuit. Ik ging opzoek naar alternatieven en probeerde voor jullie de Veet ontharingspleisters uit. Veet belooft benen die vier weken lang glad blijven.  In één pakje Veet harspleisters zitten twintig strips en vier nabehandelingsdoekjes ook zit er een duidelijke beschrijving bij van hoe je te werk moet gaan.



Mijn benen waren al een week of twee niet meer geschoren toen ik de harspleisters probeerde en dit moet ook want de haren moeten minimaal 1,5 mm lang zijn. Ik had nog nooit harspleisters geprobeerd en door alle horrorverhalen die je altijd hoort over hoe zeer het wel niet doet was ik wel een beetje bang dat het erg pijn zou doen. Dit bleek ontzettend mee te vallen, ik weet niet of dit aan mij ligt of dat iedereen zich altijd ontzettend
aanstelt? Het lijkt alsof je een pleister in een keer van je huid aftrekt, dit is natuurlijk niet prettig maar dit doet ook niet heel erg veel pijn.

Het resultaat vond ik ontzettend tegenvallen, er bleven veel haren zitten en mijn benen werden er echt niet mooi glad van. Ik denk dat ik het in vervolg maar gewoon hou bij een scheermesje en schuim want daar krijg ik wel echt gladde benen van ook al is het maar voor een dag of twee. Ik kon helaas niet goed op de foto krijgen hoe het er precies uitzag voor en na de harsbeurt.

Hebben jullie ervaring met de Veet harspleisters of met andere soorten harspleisters? Krijg jij wel een glad resultaat?

Liefs,
Marlijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten