Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

woensdag 28 augustus 2013

New in: winterjas + inspiratie

Één keer in de twee weken ben ik een weekend bij mijn vader in Enschede omdat mijn ouders gescheiden zijn en vaak ga ik op zaterdag met mijn zusjes de stad in, zo ook deze keer. Ons doel was een nieuwe winterjas aangezien dat de enige uitzondering is die ik heb gemaakt voor mijn shopping sabbatical. (bekijk hier de post die ik eerder schreef over mijn free fashion challenge)

Bij de Zara vonden mijn zusje en ik allebei een hele mooie winterjas voor een redelijke prijs, beide jassen kosten €80,-. Ik laat ze allebei zien in deze post omdat mijn zusje twee jaar jonger is dan ik maar we dezelfde maat, en vaak ook dezelfde smaak, hebben. We kunnen dus mooi samen doen met onze jassen! Omdat de post anders een beetje kort werd heb ik nog wat plaatjes toegevoegd van winterjassen die ik ook heel mooi vind zodat je een beetje inspiratie op kunt doen als je zelf nog een leuke winterjas zoekt.

 

Dit zijn ze dus geworden, de bovenste is van mij en de onderste van mijn zusje. Ik ben er heel erg blij mee want hij is lekker warm door het witte 'vachtje' en de stof is tweedachtig en dat vind ik ook wel mooi. Mijn zusjes jas is ook erg leuk, vooral de kleur en de vorm van de jas spreken mij aan. Doordat de taille geaccentueerd wordt lijk je niet zo dik als in sommige andere winterjassen.
 
 
 
 
 
 
Dan nu nog wat andere voorbeelden van jassen die ik zelf erg leuk vind.
Afbeelding 1 van JAS MET PLOOI OP DE SCHOUDER van Zara
 
 
Deze jas is ook van Zara. Ik vind de kleur echt geweldig en ook het model is heel vrouwelijk.
 
 



 Afbeelding 1 van KORTE WOLLEN JAS van Zara
En ook deze jas is van Zara. Zachtroze is echt een trendkleur deze winter en dan vooral bij winterjassen. Zelf vind ik deze jas erg mooi maar het is geen winterjas om elke dag te dragen. Echt een jas om naast je alledaagse winterjas te hebben.

Afbeelding 1 van JAS MET AFNEEMBARE CAPE van Zara
Dit is de laatste jas van de Zara. Echt waar. Ik hou van parka's en dus ook van deze jas. Hij ziet er erg warm uit door de bontkraag en de voering aan de binnenkant. Ook de kleur vind ik erg mooi, het zit tussen legergroen en grijs in.


 
Deze jas is van Topshop, helaas nog niet in Nederland maar er wordt een shop-in-shop gebouwd in de Bijenkorf in Amsterdam! Tot dan kun je gewoon op de site bestellen. De jas zelf is lekker wollig en wit vind ik heel chique staan, maar dan moet je wel zorgen dat de jas niet vies wordt!
 
En als laatste deze blauwe houtje-touwtje jas. Houtje-touwtje vind ik altijd erg leuk bij winterjassen en door het donkerblauwe met rode accenten geeft het een beetje een marine effect.
 
 
Wat vinden jullie van mijn winterjas en de andere jassen? Ben je zelf al op zoek naar een nieuwe winterjas?
 
Liefs,
 
Marlijn
 



 

2 opmerkingen:

  1. Leuke jas heb je, de jas uit de inspiratie (de rode) is ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die olijf groene is super gaaf !
    Is die nog verkrijgbaar???
    kan op de site alleen een lange daarvan vinden..

    BeantwoordenVerwijderen