Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

woensdag 14 augustus 2013

OOTD: Gold & Mint

Ik heb weer een nieuwe OOTD voor jullie en deze keer is het gewoon een normale outfit die ik dagelijks draag!


Deze outfit is best simpel, maar met wat leuke kleine details. Het zijn allemaal vrij oude kledingstukken behalve mijn broek. Ook mijn vestje heb ik nog vrij weinig gedragen omdat ik niet zo goed wist hoe ik hem moest dragen. Vandaag heb ik eens zitten experimenteren en ik vond hem wel leuk met een bruin riempje! 

Hier kun je beter zien hoe ik mijn riempje heb geknoopt. Ik doe het wel vaker op deze manier omdat je anders zo'n lang stuk riempje overhoudt. Dit is eigenlijk geen tailleriem maar een normale voor om je heupen!
Ik heb deze outfit Gold & Mint genoemd, omdat ik een mint topje heb gecombineerd met dit crèmekleurige vestje met gouden glitters. Ik vind goud met mint een erg mooie combinatie en dit heb ik ook doorgezet in mijn accessoires!
Dit gouden horloge met bruine leren bandje en gouden armbandje vind ik erg mooi bij elkaar staan. Ook vind ik de parelarmband goed bij de rest staan omdat ik pareloorbellen draag.
En dan als laatste deze schoenen. Deze schoenen lijken erg veel op minnetonka's. Ik wilde altijd al graag minnetonka's maar die vond ik te duur! Toen vond ik deze als alternatief. Deze laarsjes draag ik normaal gesproken in de winter, maar omdat het al niet meer zo warm is, draag ik ze alweer! Ik vind winterkleren veel leuker dan zomerkleren en stiekem draag ik de laatste tijd al meer winterkleding. 

Waar komt alles vandaan?
Mintgroene topje - Only
Crèmekleurige vestje - Primark
Broek - H&M
Riempje - Pieces
Schoenen - Ergens in Enschede (Weet niet meer waar)
Accesoires - Bijoux Brigitte
Horloge - Lucardi

Wat vinden jullie van mijn outfit? Dragen jullie ook al winterkleding? En vinden jullie goud en mint ook een mooie combi?

Liefs Melisse

2 opmerkingen: