Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 6 september 2013

Melisse's everyday make-upproducten met Action beautyhouder (Schoolmake-up)

Omdat wij in het oosten hier allemaal langzaam aan weer moeten wennen aan het ochtendritme: het vroege opstaan, haasten en snel opmaken is er natuurlijk niks handiger dan al je everyday make-upproducten in éen bakje! Zo kocht ik laatst deze beautyhouder bij de Action en hier is het artikel met de shoplog erover als je nog interesse hebt om dat te lezen. In dit artikel wil ik graag laten zien welke producten ik echt dagelijks gebruik en hoe ik ze geordend heb in mijn beautyhouder!
Zoals je kunt zien past er niet heel veel in, maar voor mij is het perfect! Al mijn dagelijkse make-upjes passen erin. Ik kan met deze producten me prima redden, ik kan zelfs nog een ooglook maken! Mijn oogschaduwpaletten liggen ergens anders en die kan ik dan ook zo pakken. Maar meestal doe ik geen oogschaduw op naar school. Veel te veel gedoe en zoveel tijd heb ik niet.
Ik ga nu even stuk voor stuk de vakjes langs.
In dit grootste vakje kun je makkelijk producten stapelen. Zo heb ik hier mijn Bare Minerals Foundation en bronzer Warmth gestapeld. Daarnaast mijn kabuki kwast van Elf en deze gebruik ik om de bronzer mooi te blenden met de foundation. Ik ga dan simpelweg met de schone kwast een keertje over mijn gezicht. Ook zit in dit vakje nog een Rimmel Blush. Deze gebruik ik niet elke dag maar als ik nog een beetje gebruinde wangetjes wil, doe ik deze mooie blush op! Maar vaak heb ik ookal genoeg aan alleen de bronzer. Als ik nog wat pukkeltjes of andere onzuiverheden heb gebruik ik ook nog een concealer van Catrice! Deze is lekker romig en dekt goed. Als laatste zitten er nog twee Made to Stay oogschaduwcreams van Catrice in. Ik vind deze twee kleuren erg mooi, al gebruik ik ze lang niet elke dag. Toch verdienen ze wel een plekje in deze beautyhouder :) Een wimperkrultang is ook een must met mijn rechte wimpers dus die heb ik gewoon boven de rest erop gegooid.
 Dit vakje is wat dieper en groter dan de andere zes vakjes! Hier kun je dus bijvoorbeeld je kwasten inzetten of andere langere dingen! Ik heb hier de bufferkwast van Zoeva, de fake Real Techniques kwast en de blushkwast van Catrice. Verder zit hier mijn wenkbrauwpotlood van Catrice in en deze kan natuurlijk niet ontbreken! Sinds mijn wenkbrauwen mooi zijn bijgewerkt heb ik dit potlood bijna elke dag nog gebruikt!
In de rest van de vakjes zitten nog wat oogproducten! Zo heb ik twee verschillende mascara's van Maybelline, de paarse is van de Falsies reeks. Ik heb de waterproof versie, omdat ik anders als een panda op school beland! De groene is eigenlijk al niet meer te verkrijgen in Nederland, maar ik heb deze Define-a-Lash mascara op E-bay besteld. Deze is echt super fijn voor je onderste wimpers omdat hij een redelijk smal borsteltje heeft. Ook deze mascara is waterproof. Waterproof mascara's zorgen ervoor dat mijn krul blijft zitten en deze mascara's doen dat het beste. Mijn holy grails betreft de mascara's!
Omdat ik vaak geen oogschaduw draag naar school vind ik het wel leuk dat er nog een beetje kleur op mijn gezicht is! Daarom gebruik ik 1 van deze 2 essence potloodjes onder het oog! Die geven je net wat extra's en het is binnen 5 seconden aangebracht! Deze twee kleuren vind ik erg mooi bij mijn oogkleur staan. Ook vind ik het leuk om mijn binnenste ooghoeken en jukbeenderen te highlighten! Daar gebruik ik de Catrice Made to Stay highlighter ervoor. Die is ook in de shoplog te vinden. Als ik een dagje slecht heb geslapen gebruik ik de vloeibare concealer van Maybelline. Deze werkt goed voor onder je ogen.
Als ik dan toch oogschaduw draag, gebruik ik natuurlijk ook de Essence I love Stage oogschaduwbasis. Ohja om mijn wenkbrauwen de hele dag in model te houden, gebruik ik nog de wenkbrauwgel van Catrice.

Zo dat waren alle make-upproducten weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om al mijn dagelijkse make-up producten te zien. Niet veel bijzonders, maar ja school is geen feestje he! Ik vind het fijner om elke dag een kwartiertje langer uit te slapen! Ja ik weet het ik ben lui :)

Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten