Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

zondag 29 september 2013

NOTD: Glittery red

In mijn vorige post kon je lezen dat ik eigenlijk nooit nagellak droeg. Tijd voor verandering en laatst zijn mijn zusje en ik maar eens naar de kruidvat gegaan om wat mooie nieuwe kleurtjes te kopen. Er was 1+1 gratis bij de kruidvat dus ik zocht twee nagellakkleuren uit. Aangezien onze rode kleur helemaal dik was geworden, zocht ik een mooie nieuwe uit van Maybelline. Ook koos ik nog een roze glitter uit van Catrice.
Benieuwd hoe het er uitziet op mijn nagels?
De rode kleur is heel erg dun en daar houd ik wel van. Dat smeert lekker uit en je kunt meerdere laagjes aanbrengen als je dat wilt. Ik had niet zoveel tijd dus ik besloot om gewoon 1 laagje aan te brengen. Daarentegen bracht ik wel 3 glitterlagen aan omdat hij weinig tot geen glitters afgaf. Erg jammer dus! Na 3 dikke lagen ziet het er dus zo uit. Nu ben ik er wel tevreden mee, maar ik had gehoopt op wat meer dekking.

Rood is eigenlijk mijn favoriete kleur en áls ik dan nagellak draag zul je mij altijd zien met rode nagels. Ik vind deze rood erg mooi, omdat hij iets dieper van kleur is en niet een 'kinderkleur'. Ook ben ik typisch een glittergirl. Ik vind alles leuk wat glittert: studs, stenen, nagellak, oorbellen en oogschaduw noem maar op. Daarom konden natuurlijk deze glitters ook niet ontbreken op mijn nagels. Hij laat mijn nagels net wat meer opvallen.


Nagellak is voor mij eigenlijk wel een must, anders ga ik bijten. Ik bijt altijd op mijn nagels als ik zenuwachtig word, dus spannende wedstrijden zijn voor mijn nagels echt een hel. Ook bijt ik op mijn velletjes en dat valt nu eenmaal niet weg te nagellakken. Op deze foto valt het nog heel erg mee, maar normaliter zijn mijn handen er veel erger aan toe! Daarom zul je mij ook niet vaak NOTD's maken!

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te zien en als je zelf nog naar een mooie kleur opzoek bent neem dan zeker een kijkje bij de Catrice/Maybelline.

Dragen jullie zelf vaak nagellak? En van welke kleuren houden jullie?

Liefs Melisse

3 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit maar ben toch niet zo onder de indruk van de glitters. er komen echt heel weinig glitters op je nagels dat is wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Erg jammer :( Heb hem laatst weer gebruikt, als je hem op de goede manier gebruikt dus elke keer weer opnieuw in het potje doet, krijg je wel een beter effect.

      Verwijderen