Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

dinsdag 24 september 2013

OOTD: the Summer Hasn't Ended Yet!

De titel zegt het al: De zomer is nog niet voorbij. Daarom trok ik denk ik voor de allerlaatste keer dit jaar mijn favoriete skaterskirt aan (mijn enigste ook overigens). Ik heb deze skaterskirt in de zomer erg vaak gedragen, maar toen kon het lekker in de blote benen. Nu is het daar natuurlijk veel te koud voor en ik zocht een oplossing om toch de summer feeling nog een keer terug te brengen! Klik op verder lezen om te zien hoe ik mijn skater skirt gecombineerd heb!
Dit was mijn outfit van vandaag. Het was nog niet super koud, dus mijn skater skirt kon nog net! Ik draag eigenlijk nooit rokjes in de winter of nouja bijna nooit, omdat ik echt een hekel heb aan panty's! Ik vind rokjes op zich altijd heel erg leuk en vrouwelijk staan, maar ik houd gewoon niet van dat strakke gevoel rondom je benen. Ik moet van mezelf dan ook eens in de zoveel keer een rokje aantrekken en met tegenzin trek ik dan 's ochtends mijn panty aan. 's Middags als ik dan weer terugkom uit school trek ik direct mijn panty uit en zit ik lekker in mijn baggy trainingsbroek! 

Ik combineerde mijn skaterskirt met een crop top en een zwarte blazer. De bovenkant van mijn outfit is vrij netjes en classic, daar houd ik wel van. Ik koos ervoor om geen grote statement ketting om te doen omdat ik het patroontje van mijn crop top al druk genoeg vond. 

Het rokje is lekker zwierig en ik vind deze kleur ook erg leuk. Het is wat anders dan anders omdat het geen echte spijkerkleur is. Ik vind de combinatie met de zalmkleurige crop top ook erg mooi staan.

Dan komen we bij de panty's. Zoals je ziet is dit een gatenpanty met een speciaal patroontje. Op de outfit foto is de panty niet goed te zien en lijkt hij helemaal zwart zonder gaten, maar zoals je nu ziet is hij dat dus niet. Onder deze panty draag ik gewoon een zwarte panty, anders is het zo koud. Dit patroontje paste ook weer goed bij de crop top.

Deze laarsjes heb ik inmiddels al erg vaak gedragen en dat terwijl ze bijna geen hak hebben. Normaal droeg ik bijna alleen maar hoge hakken, maar sinds ik deze laarzen heb draag ik ook vaker enkellaarsjes. Mijn own-custom-made versieringen zitten er ook nog prima op! Deze laarsjes geven een stoerdere draai aan de outfit, dit brengt het nettere bovengedeelte weer wat in balans!

Om het nettere toch weer wat door te zetten ging ik voor parels. Ik houd van parels, die geven je een klassieke uitstraling. 

Voor mij is dit best een gewaagde outfit. Het is niet wat ik normaal draag en misschien herkennen jullie dit ook wel aan de hand van onze site! Ik ben normaal meer van de broeken en de casual outfits. Toch vind ik het af en toe leuk om wat te experimenteren. Ik ben nog niet helemaal tevreden met deze outfit maar ik weet niet precies waarom. Ik denk dat ik de panty of de blazer toch niet helemaal geweldig vind. Ik wil voor de winter nog een donkere skater skirt kopen, ik zit te denken aan een leren of een donker blauwe. Voor nog meer inspiratie kun je kijken naar ons allereerste artikel! :) Ik zal dan zeker nog een keer een OOTD maken en kijken of die mij meer bevalt dan deze. 

Waar komt alles vandaan?
Skater skirt - Primark
Crop top - H&M
Blazer - H&M
Enkellaarsjes - H&M
Gatenpanty - Primark
Accessoires - Six/Bijoux Brigitte

Wat vinden jullie van mijn outfit? Experimenteren jullie zelf vaak met nieuwe stijlen?

Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten