Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Tag: Get to know me better

Hallo iedereen! Voor vandaag vond ik het wel leuk om eens een tag te doen. Aangezien jullie denk ik nog niet heel veel van mij weten, it's time to dig deeper! Haha hier 40 vragen om mij beter te leren kennen!

Geboortejaar?
Ik ben in 1996 geboren om precies te zijn op 21 mei.
Hoe lang ben je?
Oef pijnlijke vraag, 1.52 geloof ik! Ik heb me al heel lang niet meer gemeten omdat ik niet elke keer hoef te weten dat ik een kabouter ben! Gelukkig bestaat er nog zoiets als hakken! 
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? 
Nee?! Gaat de wekker nu al? Hoelaat is het? :(:
Waar ben je op dit moment?
In de keuken, my favourite place to blog.
Single/relatie?
Single, 4ever alone :)
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig
Vriendelijk, humoristisch en eerlijk.
Guy/Girlcrush
Chester See.. <3 Dit is een bekende youtuber die een mix van humor en covervideo's plaatst.
Wat zou je op dit moment graag willen? 
Echt op dit moment? Slaap. Het is nu 16 september 19.59. De afgelopen 2 dagen waren een zwaar maar super leuk weekend en slaap zou niet verkeerd zijn. 
Wat is je doel in het leven?
Klinkt heel cheesy, maar gelukkig blijven. Ik ben op dit moment zo gelukkig als het maar kan en ik wil dit graag zo houden in welke levensfase ik ook maar kom! 
Waar ben je bang voor?
's Avonds in het donker alleen zijn. Bah daar houd ik echt niet van, ben altijd bang voor enge mensen als ik in het donker ben.
Heb je je rijbewijs? 
Nope, maar die komt er hopelijk nog wel een keertje aan! Zit momenteel op mijn 11e rijles :)
Nagellak of lippenstift?
Lippenstift, ik heb al zolang geen nagellak meer opgehad. Mijn zusje en ik hadden zo'n grote nagellakstash dat je door de bomen het bos niet meer zag. Meer dan de helft was zo oud dat het onbruikbaar was geworden. Laatst hebben we alles opgeruimd/weggegooid en zelfs weer wat nieuwe kleurtjes gekocht, nu ik dit typ realiseer ik me dat het tijd word die maar eens te gaan gebruiken! Lippenstift daarentegen gebruik ik bijna elk weekend bij het uitgaan!
Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, maar de lente staat zeker op nummer 2! Ik vind de lente erg leuk omdat ik dan jarig ben, maar de zomer wint het toch dankzij het heerlijke weer (als we dat hier in Nederland hebben) en de zomervakantie.
Wil je ooit gaan trouwen? 
Denk het wel, maar eerlijk gezegd denk ik daar nu nog niet over!
Ben je een healthy-freak?
Ja en nee. Doordeweeks doe ik altijd keurig mijn best zo weinig mogelijk te snoepen. Ik beweeg ook veel en daarom val ik naar mijn idee zelfs af. Maar in het weekend gaat dat precies andersom. Ik let niet meer op wat ik eet en in principe ga ik elk weekend uit! Zoals de 3FM-app zegt; van wijn word je geen chagrijn dat klopt zeker, maar van wijn kom je zeker wel aan! Ook zijn al die mixdrankjes niet al te heel gezond en vergeet niet het voorzitten bij mijn vriendinnen! Al met al ben ik dus een healty-freak doordeweeks en in het weekend eet en drink ik alles er weer bij aan.. 
Wat voor kleur haar en lengte heb je? 
Donker bruin, al denken veel mensen dat het zwart is. Ik heb geen idee hoe lang het is, maar het komt bijna tot mijn navel.
Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag? 
Qua kleding heb ik op dit moment niet echt iets wat ik super graag wil. Het herfstseizoen is net begonnen dus ik laat me lekker verrassen met alles wat in de winkels hangt. Daarentegen wil ik zoveel make-up wat allemaal veel te duur is. Ik zou bijvoorbeeld een voorraad aan Bare Minerals Foundations willen en een Nars Albatros Highlighter! 
Heb je tattoos?
Nee, ik vind sommige tattoos met een betekenis zeker wel mooi, maar op dit moment heb ik niks wat ik belangrijk genoeg vind om op mijn lichaam te laten tattoëren voor heel mijn leven!
Heb je piercings?
Alleen gaatjes in m’n oren als je die mee kunt tellen.
Draag je een bril?
Zeker, maar ik heb mijn bril niet altijd nodig. Op school en tijdens mijn rijlessen draag ik hem, als ik thuis ben doe ik hem lekker weer af!
Wat is jouw perfecte pizza?
Omg ik houd van pizza. Pizza is echt mijn lievelingseten! Mijn perfecte pizza zou een pizza hawai + salami zijn. 
Favoriete eten/drinken?
Pizza dus, maar ook houd ik heel erg van chips en alles wat knapperig is. Ik zeg altijd: ik hou van hard haha, dat kan soms nogal verkeerd op worden gevat! Zoete witte wijn van mijn eigen werk is mijn lievelingsdrankje. 
Wat is je favoriete parfum? 
Denk dat iedereen deze geur wel een keer geroken heeft. Playboy, Play it Sexy! Ben inmiddels begonnen aan mijn derde potje! Hij vervliegt alleen zo snel :(
Wat is het laatste wat je kocht?
Op dit moment muntjes voor Dieka haha. Het laatste wat ik kocht daarvoor was hoe kan het ook anders een wijntje!
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? 
Haasten voor school haha. 
Favoriete ijsje? 
Ik ben niet echt een ijsliefhebber, maar schepijs kan er altijd wel in en dan vind ik de smaak straciatella het lekkerst. Ook weer door de harde chocoladestukjes :p
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Voor school moet je wel vroeg opstaan. Ik sta gemiddeld tussen 7 en half 8 op! Maar ik slaap het liefst wel wat langer. In het weekend kan het zelfs wel 11uur/half 12 worden. Toch vind ik het fijnst om rond een uur of 9 op te staan, dan heb je tenminste nog wat aan de dag! 
Wat zijn je plannen voor 2013/2014? 
Ik heb nog best veel plannen voor dit komende schooljaar! Ik wil graag als allereerst mijn eindexamen halen natuurlijk. Ook wil ik graag een mooi profielwerkstuk neerzetten, waarvan onze blog een onderdeel is. Verder wil ik graag mijn autotheorie en praktijk halen. En dan de wat minder officiële dingen. Ik wil graag op vakantie met mijn vriendinnen naar het buitenland en ik zou nog wel weer kampioen willen worden met de volleybal en dan dat willen uitbreiden tot hopelijk Nederlands Kampioen! Jaja, ik heb plannen en we zullen zien of ze uitkomen ;)
Ben je geordend of rommelig? 
Beide, ik heb bijvoorbeeld mijn boeken redelijk geordend. Ik plan alles redelijk goed en daarom heb ik niet vaak stress. Maar ik kan ook heel rommelig zijn in andere dingen, bijvoorbeeld mijn bureau ligt vaak overspoeld met allemaal random dingen. 
Wat wil je op dit moment graag zien?
We're the Millers. Ik ben helemaal geen filmfreak en ik kijk ook alleen films als ik in de bioscoop zit. Maar aankomende zaterdag zijn we van plan om naar de bioscoop te gaan en dan wil ik toch wel heel graag deze film kijken. Hij moet heel grappig zijn! I like.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt? 
Goh, wat een moeilijke vraag. Ik verwacht zoveel maar je weet natuurlijk nooit wat gaat lukken en wat niet. Ik heb dan hopelijk mijn examen gehaald, mijn studie afgerond en een bijpassende baan gevonden. Ook hoop ik dan toch wel een keer een eigen huis te hebben, met hopelijk een vriend! Verder hoop ik met deze blog nog verder te komen. Ook wil ik graag heel wat reizen hebben gemaakt. Mijn doel is om alle werelddelen af te hebben gereisd!
Wie mis je op dit moment?
Eum, niemand gok ik. Anders had ik het nu wel geweten!
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Gezicht. Ik vind dat het belangrijkste deel van je lichaam en daar moet je tevreden mee zijn!:D
Ben je verlegen?
Ja als ik alleen met nieuwe mensen ben kan ik best verlegen zijn! Maar mijn vriendinnen weten wel dat ik niet verlegen ben, en ken je me een beetje zul je waarschijnlijk ook niet zeggen dat ik verlegen ben! 
Heb je een accent?
Ik ontken steevast dat ik niet een accent heb zoals de meeste mensen ons typeren. Wat is het langste nederlandse woord en eindigt op een A, is één van de vragen die ons accent belachelijk maken. (het antwoord is cola) Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat wij een accent hebben, maar zo erg als dat wij altijd worden nagedaan is wel heel overdreven! 
Zussen/broers, hoe oud? 
Een zusje, 15 jaar oud.
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Ik moet maandags tot en met vrijdags naar school. Ik train af en toe nog en zaterdags speel ik meestal een wedstrijd. Sindskort zwemmen Marlijn en ik ook nog baantjes elke week. Ook werk ik nog in het weekend en ga ik uit. Eigenlijk is het doordeweeks erg saai, maar in het weekend gaan we los :d


Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen. Ik vond het super leuk om deze tag in te vullen en ik hou wel van dit persoonlijke! Onze blog hoeft niet alleen beauty en mode te bevatten om leuk te zijn vind ik!Hoop dat jullie hier ook zo over denken! Dus laat een comment achter wat je hiervan vond, of vul hem zelf in zodat ik jou beter kan leren kennen :)


Liefs Melisse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten