Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

OOTD: tomboy

Het was al weer een tijdje geleden dat één van ons een outfit heeft geplaatst maar vandaag weer een nieuwe outfit of the day! Het is vandaag zaterdag en mijn dag bestaat voornamelijk uit leren en als ik daar geen zin meer in heb blogs lezen en natuurlijk zelf bloggen. Vandaar dat ik vandaag koos voor een vrij comfortabele outfit met mijn boyfriend jeans en een gestreept blousje. Door de boyfriend jeans en het gebrek aan sieraden vond ik de look vrij tomboyish, een stijl die ik wel erg leuk vind maar zelf weinig draag.

 

 

Naast het bloggen dus veel leren voor de proefwerkweek die eraan zit te komen, hopelijk hebben we nog tijd over om nog wat te posten. In ieder geval komt er nog een filmpje online met onze Primark aankopen en nog een post over Melisse's weekend in Parijs dus stay tuned!

Liefs,
Marlijn
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten