Blog has moved, searching new blog...

Pagina's

maandag 3 februari 2014

Update haar

Hoi iedereen,
na alweer een hele lange tijd niet geschreven te hebben wil ik weer even een update doen over mijn haar!
Nadat ik besloot 30 cm van mijn haren af te knippen, heb ik daarna altijd gezegd; 'Ik laat het wel weer aangroeien, binnen een jaartje is het weer op de lengte zoals ik het had!' Als je eenmaal van lang naar kort bent gegaan, verandert je mening daarover. Ja ik meen het, kort is honderd keer fijner dan lang en ook nog eens pittiger, stoerder en sexier. Na 3 maand besloot ik weer naar de kapper te gaan (normaliter ga ik altijd eens in de twee maand, dus dit was al best wel lang voor mij) en het nog korter te knippen dan voorheen!
Benieuwd, kijk dan verder!! :)
Ik heb deze foto's gemaakt toen ik geen make-up ophad, dus schrik niet haha.
Voor als jullie misschien geen goed idee hadden hoe mijn haar eruit zag nadat ik er 30 cm vanaf had geknipt is hier een foto:
Deze foto was gelijk nadat ik er 30 cm vanaf had geknipt. Eigenlijk nog niet eens super kort!!

Nu een foto na 3 maand lang mijn haar te hebben laten groeien.
Ik vond het niet meer mooi, het was slap en hing sluik. Zelfs met volume poeder, kreeg ik er niet echt goed volume meer in. En dat is juist wat ik met mijn kortere haar wel voor elkaar kreeg! Daarom besloot ik mijn haar zelfs korter te knippen. Ik wilde meer laagjes!!

En dit is het resultaat. Hier zit het ook slap en sluik en vind ik het helemaal niet mooi. We hadden 's avonds personeelsfeest dus na mij wat opgemaakt te hebben, ging ik aan de slag met mijn haar. Ik wilde big hair, oftewijl: VOLUME!! Mijn haar is zelfs uitgedund, omdat het dan luchtiger zou vallen! 

En dit is dan het uiteindelijke resultaat! Ben er echt super blij mee. Ik kan nu alles wat ik wil doen en 's ochtends zit het gelijk perfect. Ik hoef maar een klein beetje volumepoeder te gebruiken voor de finishing touch. 

Ik ben wederom weer super tevreden met hoe mijn buurmeisje mijn haren heeft geknipt! Lekker kort en dat komt zometeen erg goed uit als ik in Zuid-Afrika zit. We kregen vandaag een appje van onze leraar met de temperaturen op dit moment: 37 GRADEN! Like, WTF? Echt super warm dus! :) Ik zou er niet aan moeten denken om dan nog met mijn lange haartjes daar rond te lopen, al dat gezweet en geplak!

Over 2 weken is het dan zover Zuid-Afrika. Dus bereid jullie alvast voor op super mooie foto's en een super leuke vlog!

Liefs Melisse






Geen opmerkingen:

Een reactie posten